Managing the company's digital communication channels (website, fanpage, youtube, zalo, ...)
Implement integrated marketing communication activities
Brainstorm and work with the creative team (in-house or agency) to produce materials (images, video clips) for communication.
Search, evaluate and book offline media channels (print ads, OOH, ...)
Plan and organize brand activation and customer care events
Collect and analyze market, customer and competitor information, thereby proposing solutions for the company
And some other jobs
REQUEST
Graduated from University with a major in Marketing
From 2-3 years of experience in marketing
Honest, eager to learn and progressive
Withstand work pressure
Basic communication English
Task and time management skills
Able to go on a business trip to the province
Knowledge of graphic design is an advantage
Experience in digital marketing (wordpress, google ads, SEO, facebook ads, google analytics,...) is an advantage
CabX được thành lập với mong muốn tái lập lại bản chất “win-win” của mô hình kinh doanh cộng tác (collaborative business model).
Chúng tôi cho rằng người dùng đã phải trả phí quá cao, trong khi tài xế không được trả công tương xứng với những gì họ bỏ ra.[Vietnamese] CabX được thành lập với mong muốn tái lập lại bản chất “win-win” của mô hình kinh doanh cộng tác (collaborative business model).
Chúng tôi cho rằng người dùng đã phải trả phí quá cao, trong khi tài xế không được trả công tương xứng với những gì họ bỏ ra.