Measure, evaluate and ensure compliance with processes and standards:
Conduct inspections and evaluate the effectiveness of implementation of medical service quality standards and processes.
Ensure implementation and strict compliance with medical service quality standards and processes.
Participate in handling feedback and complaints:
Recognize and participate in resolving service quality issues from patients and service users.
Manage feedback and complaints handling processes. Recommend systemic corrective measures based on service user feedback.
Improving service quality:
Propose and participate in quality improvement projects, including researching and applying new methods and technologies to improve the quality of medical services.
Organize and participate in analysis, evaluation, review and improvement of work processes and activities related to medical service quality.
Interaction and coordination:
Work closely with other departments within the hospital to ensure compliance and continuously improve the quality of medical services.
Train and instruct staff on health service quality standards and procedures, and provide the necessary support to implement them.
Cp Eza Việt Nam
là công ty Cá nhân đang hoạt động lĩnh vực Nhân sự tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "[QUẬN 12] TUYỂN NHÂN VIÊN XỬ LÝ HỒ SƠ" với các kỹ năng như Kỹ Năng Tài Chính, Thuyết Phục, Ứng Xử. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Tai Nạn, Bảo Hiểm Y Tế khi làm việc tại Cp Eza Việt Nam
.[Vietnamese] Cp Eza Việt Nam
là công ty Cá nhân đang hoạt động lĩnh vực Nhân sự tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "[QUẬN 12] TUYỂN NHÂN VIÊN XỬ LÝ HỒ SƠ" với các kỹ năng như Kỹ Năng Tài Chính, Thuyết Phục, Ứng Xử. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Tai Nạn, Bảo Hiểm Y Tế khi làm việc tại Cp Eza Việt Nam
.