Education and skills (*): Graduated from College, University majoring in Information Technology, Computer Network or related disciplines. Deep understanding of network systems, Linux operating system.
Preference will be given to candidates with experience in customer support in an IT service company, hosting, knowledge of VoIP, ChatGPT, LLM, STT, TTS
Soft skills: Good communication skills, ability to work independently and in a team. Ability to solve problems, manage time and work under pressure.
(*) Accepting fresh graduates who are passionate about computer networks and love developing VoIP applications. LLM . based application
III. Right
Average income 8-15 million/month (Basic salary 6-8 million/month)
Pay social insurance, health insurance, unemployment insurance, ... Trade Union according to the regulations of the State;
ePacare health insurance plan. Annual medical examination;
Improve skills with continuous training programs, training courses on technology and soft skills;
Clear development roadmap and promotion opportunities, considering the level of each quarter;
Internal events: bonding activities, team building, company birthday, year-end party, ...;
Working environment: young, dynamic, professional, modern, teamwork with support from colleagues and team leader.
See details on: https://tinyurl.com/ysfr94dk
ePacific Telecom, một công ty có văn phòng chính tại Hà nội, Tp. Hồ Chí Minh và hệ thống đối tác khắp toàn quốc, cung cấp các giải pháp Tổng đài Cloud CCALL, AI eGPT, Chatbot, Callbot,.., dịch vụ phần mềm (SaaS). Công ty được biết đến với cách tiếp cận sáng tạo, cung cấp dịch vụ tận tâm tới khách hàng. ePacific Telecom sử dụng các công nghệ tiên tiến như xử lý ngôn ngữ tự nhiên, máy học, chatbot, chuyển tiếng sang chữ (STT) và chữ sang tiếng (TTS) để cung cấp trải nghiệm liền mạch cho khách hàng[Vietnamese] ePacific Telecom, một công ty có văn phòng chính tại Hà nội, Tp. Hồ Chí Minh và hệ thống đối tác khắp toàn quốc, cung cấp các giải pháp Tổng đài Cloud CCALL, AI eGPT, Chatbot, Callbot,.., dịch vụ phần mềm (SaaS). Công ty được biết đến với cách tiếp cận sáng tạo, cung cấp dịch vụ tận tâm tới khách hàng. ePacific Telecom sử dụng các công nghệ tiên tiến như xử lý ngôn ngữ tự nhiên, máy học, chatbot, chuyển tiếng sang chữ (STT) và chữ sang tiếng (TTS) để cung cấp trải nghiệm liền mạch cho khách hàng