Implement advertising to find potential customers (eg: purchase inbox, interested customer information) on social networking platforms (Facebook, Tiktok, Instagram), ecommerce (Shopee, Lazada, Tiki, Tiktok)
Manage and allocate advertising budget (performance budget) to achieve goals in terms of number of potential customers, quality of potential customers and cost per lead
Track, optimize and report performance across conversion stages through close monitoring of CPM, CPE, CPL costs and appropriate conversion rates
Collaborate with internal creative departments to produce advertising content
Continuously improve the advertising effectiveness measurement process
JOB REQUIREMENTS
Male or female aged 22 - 30
Priority is given to knowing how to use Photoshop software
Have experience managing performance marketing or advertising to find potential customers
Have good logical thinking, good analytical ability, detailed and accurate way of working
Understand the operating mechanism and advertising consumption behavior of users on social networks
Good writing, editing, and image design skills
Sensitive to potential & new marketing trends
Working hours: Morning 8am - 12pm, Afternoon 1pm - 5pm from Monday to Saturday
Annual leave, social insurance, health insurance, unemployment insurance according to regulations
Get professional training and participate in e-commerce courses
Periodically evaluate salary increases once a year based on capacity
Other special benefits are based on seniority
13th month salary + Birthday, Holiday, Tet gifts
Year-end performance bonus depends on the company's business results and capacity assessment (in addition to the 13th month salary)
Participate in party and team building activities
Annual Company Trip
Company purchasing policy at preferential prices
Get health insurance when you stay for more than 1 year
The startup environment works frankly, putting people at the center
Regularly recognize and reward members for their efforts, achieving or exceeding the set KPIs
Công Ty TNHH HOTAKI - tự hào là 1 trong 2 Nhà Phân Phối Lock&Lock trên E-commerce, thương hiệu gia dụng của Hàn Quốc, đã có mặt trên 119 quốc gia trên toàn thế giới.
Mục tiêu của HOTAKI là trở thành Công Ty Gia Dụng hàng đầu khu vực, mang đến những trải nghiệm tuyệt vời nhất và xóa bỏ rào cản tâm lý cho khách hàng khi mua hàng trên sàn thương mại điện tử.
Phương châm hoạt động: Giao Hạnh Phúc - Nhận Yêu Thương.[Vietnamese] Công Ty TNHH HOTAKI - tự hào là 1 trong 2 Nhà Phân Phối Lock&Lock trên E-commerce, thương hiệu gia dụng của Hàn Quốc, đã có mặt trên 119 quốc gia trên toàn thế giới.
Mục tiêu của HOTAKI là trở thành Công Ty Gia Dụng hàng đầu khu vực, mang đến những trải nghiệm tuyệt vời nhất và xóa bỏ rào cản tâm lý cho khách hàng khi mua hàng trên sàn thương mại điện tử.
Phương châm hoạt động: Giao Hạnh Phúc - Nhận Yêu Thương.