Receive and carry out consultation, confirm online orders through the assigned Fanpage, Website, e-commerce sites.
Taking care of customers via phone and social media channels.
Answer questions and complaints from customers
Consulting suitable solutions and persuading customers to buy products
Candidate Requirements
Hardworking, good listener, eager to learn, responsible, enthusiastic at work.
Has a good aesthetic sense, loves sales work and has a long-term orientation.
Have experience in online sales, customer care from 6 months or more.
Have a personal laptop (required)
Right
Learning and training professional knowledge about selling online.
Basic Salary + Commission + Bonus + Allowance
Enjoy the salary and bonus regimes according to the company's regulations.
Review and approve annual salary increase according to capacity. (Guaranteed to increase salary quickly if capacity is good).
Dynamic working environment, full of young people.
Tiếp nhận và thực hiện tư vấn, xác nhận đơn hàng online qua các trang Fanpage, Website, các trang TMĐT được giao.
Chăm sóc khách hàng qua điện thoại và các kênh social media.
Giải đáp thắc mắc, khiếu nại từ khách hàng
Tư vấn giải pháp phù hợp và thuyết phục khách hàng mua sản phẩm[Vietnamese] Tiếp nhận và thực hiện tư vấn, xác nhận đơn hàng online qua các trang Fanpage, Website, các trang TMĐT được giao.
Chăm sóc khách hàng qua điện thoại và các kênh social media.
Giải đáp thắc mắc, khiếu nại từ khách hàng
Tư vấn giải pháp phù hợp và thuyết phục khách hàng mua sản phẩm