Analyze and evaluate the effectiveness of the distribution system and propose solutions to optimize the distribution system of channels and optimize sales routes.
Propose and implement distribution system development strategy (RTM) for all channels, in line with the business model.
Building and implementing the management process for the implementation of the distribution system, the RTM implementation toolkit, and the RTM performance measurement/management indicators.
Analyze market data, evaluate P&L for each market before setting up a new distributor.
Check and evaluate the effectiveness of distributors, sales routes and propose solutions to the market.
Develop approval processes when opening/changing/improving/closing 1 Distribution Channel, 1 sales route.
Coordinate with departments in the process of implementing regional business strategies.
Fulfill the requirements of direct management.
Job requirements:
Male, University graduate or above.
Minimum 3 years of experience in a similar position at FMCG companies.
Knowledge of the FMCG multi-product business market is preferred.
Data acumen and good data analysis skills. Formally use data analysis tools, DMS/SAP sales management software.
Skills: Proficient in Microsoft Office.
Good communication and communication
Honest, diligent & responsible, able to work independently.
Right:
Income: Negotiable according to ability (Supervisor/Manager)
Sign the official labor contract after the probationary period of 2 months.
Support lunch at the company.
Competitive salary and bonus regime including quarterly and annual bonus.
Sickness, disease, filial piety, union.
Commitment to 13th month salary and 12 days of leave.
Health Insurance for employees and their families in addition to the basic state social insurance.
Participate in professional training courses and soft skills to develop career orientation.
Participating in team activities, extracurricular activities as well as annual vacation trips of the company.
Annual performance review for salary and position adjustments.
Finviet là công ty Fintech theo mô hình kinh doanh B2B2C với trọng tâm là các điểm bán lẻ trải dài trên khắp cả nước. Finviet tự hào là đơn vị được ngân hàng nhà được cấp giấy phép trung gian thanh toán (Ví điện tử, Cổng thanh toán, Thu hộ chi hộ). Chúng tôi xây dựng hệ sinh thái công nghệ giúp kết nối giữa các nhà cung cấp dịch vụ/ hàng hoá, ngân hàng/ các đơn vị tài chính với các điểm bán lẻ, từ đó có thể cung cấp hàng hoá dịch vụ đến tận tay người dùng cuối ở khắp mọi nơi một cách nhanh chóng và tiện lợi nhất.
TẦM NHÌN
Xây dựng nền tảng công nghệ vững chắc và tin cậy, tạo điều kiện kết nối hữu hiệu cho các đối tác là ngân hàng, nhà sản xuất/ nhãn hàng, nhà cung cấp dịch vụ đến các điểm bán lẻ và người dùng cuối theo mô hình B2B2C.
CHIẾN LƯỢC
Lấy các điểm bán lẻ làm trung tâm trong chuỗi mô hình kinh doanh B2B2C. Các đối tác cung cấp sản phẩm/ dịch vụ và người dùng cuối sẽ là những đối tượng kết nối xuyên suốt trong hệ sinh thái công nghệ do Finviet cung cấp.
SỨ MỆNH
Trở thành công ty Fintech hàng đầu trong việc ứng dụng công nghệ để kết nối và hỗ trợ cho các đối tác cung cấp sản phẩm/ dịch vụ đến các kênh bán lẻ truyền thống. Và đặc biệt trang bị cho các nhà bán lẻ truyền thống các hệ thống công nghệ giúp họ tạo lợi thế cạnh tranh trong thời đại công nghệ 4.0.
ĐỘI NGŨ LÃNH ĐẠO
Finviet được dẫn dắt bởi đội ngũ lãnh đạo hàng đầu trong ngành, với kinh nghiệm dày dặn hơn 20 năm tại các công ty/ tập đoàn về fintech, công nghệ, tài chính, viễn thông, bán lẻ. Đây là cơ sở vững chắc để hướng Finviet đến thành công lớn.Finviet is a Fintech company following the B2B2C business model with a focus on retail points spread across the country. Finviet is proud to be the unit licensed by the home bank for payment intermediaries (e-wallets, payment gateways, collection and payment). We build a technology ecosystem to help connect service/goods providers, banks/financial units with retail points, from which we can provide goods and services to your hands. end users everywhere quickly and conveniently. VISION Building a solid and reliable technology foundation, facilitating effective connections for partners who are banks, manufacturers/brands, service providers to retail points and end users according to the B2B2C model. STRATEGY Make retail points the center of the B2B2C business model chain. Product/service providers and end-users will be the connecting objects throughout the technology ecosystem provided by Finviet. MISSION To become a leading Fintech company in applying technology to connect and support partners to provide products/services to traditional retail channels. And especially equip traditional retailers with technology systems to help them create competitive advantages in the 4.0 technology era. LEADING TEAM Finviet is led by a team of leading industry leaders, with more than 20 years of experience in fintech, technology, finance, telecommunications, retail companies/groups. This is a solid basis to direct Finviet to great success.