Receive customer information after the technical department has completed the project
Contact customers to make customer surveys (assess the level of customer satisfaction with the company's engineers, solutions and services)
Schedule and contact customers when the warranty day comes, remind the technical department to take charge.
Call to inquire about the current solution that the company has installed at the factory, ask for information from the operators
Analyze the survey form & make full notes on the report.
Organize exchange and training sessions at the factory to increase relationships with customers
2. Receiving complaints or asking for customer support
Receive information that needs support from customers via email, the company's hotline
Transfer the information to be processed to the relevant party
Receive information after the technical department has finished processing and save it in the report
Được thành lập từ năm 2002 - với hơn 20 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Hệ thống Tự động Đại Dương Mới (New Ocean Automation System) đã và đang là một trong những nhà cung cấp giải pháp tự động hóa hàng đầu cho các nhà máy, đơn vị chế tạo máy và nhà thầu phụ tại Việt Nam cùng khu vực Đông Nam Á.
Các giải pháp tư vấn - lắp đặt mà chúng tôi cung cấp hướng đến việc giải quyết các vấn đề phát sinh, tối ưu hóa quy trình sản xuất, quản lí kho hàng hiệu quả, sử dụng các nguồn lực hợp lí và nâng cao chất[Vietnamese] Được thành lập từ nămvới hơn 20 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Hệ thống Tự động Đại Dương Mới (New Ocean Automation System) đã và đang là một trong những nhà cung cấp giải pháp tự động hóa hàng đầu cho các nhà máy, đơn vị chế tạo máy và nhà thầu phụ tại Việt Nam cùng khu vực Đông Nam Á.
Các giải pháp tư vấn - lắp đặt mà chúng tôi cung cấp hướng đến việc giải quyết các vấn đề phát sinh, tối ưu hóa quy trình sản xuất, quản lí kho hàng hiệu quả, sử dụng các nguồn lực hợp lí và nâng cao chất