Planning and implementing brand development activities (Sponsorship, ...)
Planning & implementing a comprehensive monthly and quarterly Marketing strategy for the brand in line with the company's business strategy.
Planning and implementing promotional plans to support business activities to achieve sales targets of Offline, Online, TMDT channels, etc.
Building, managing and developing the company's communication channels.
Manage advertising images, display at the store to ensure consistency & synchronization of images.
Manage and coordinate with other departments to implement communication activities for the brand.
Research and analyze customers, markets, industries and competitors.
Manage marketing budget by campaign, by month, by year.
Manage and coordinate activities of the Marketing Department.
Manage and evaluate the performance of the Marketing Department
Prepare weekly/monthly/quarterly reports as required by Marketing Manager
Other arising tasks as required by the Marketing Manager
Năm 2017, nhận biết được sức ảnh hưởng lớn, nhu cầu người tiêu dùng cũng như tốc độ phát triển của các sản phẩm thời trang thể thao, Công ty Cổ phần Dụng cụ Thể Thao Delta đã không ngừng nỗ lực nghiên cứu, sản xuất và cho ra mắt dòng thời trang thể thao thương hiệu DELTA SPORT nhằm khai thác nhu cầu đang tăng lên của thị trường nội địa. Với thế mạnh về kiểu dáng hiện đại, phong cách thời trang khỏe khoắn, mẫu mã đẹp, chất liệu được kết hợp độc đáo và đặc biệt giá thành rất phù hợp với đại đa số[Vietnamese] Năm 2017, nhận biết được sức ảnh hưởng lớn, nhu cầu người tiêu dùng cũng như tốc độ phát triển của các sản phẩm thời trang thể thao, Công ty Cổ phần Dụng cụ Thể Thao Delta đã không ngừng nỗ lực nghiên cứu, sản xuất và cho ra mắt dòng thời trang thể thao thương hiệu DELTA SPORT nhằm khai thác nhu cầu đang tăng lên của thị trường nội địa. Với thế mạnh về kiểu dáng hiện đại, phong cách thời trang khỏe khoắn, mẫu mã đẹp, chất liệu được kết hợp độc đáo và đặc biệt giá thành rất phù hợp với đại đa số