Make phone calls to potential and existing customers.
Answer questions and problems for customers about the company's products/services.
Find out information and needs of customers over the phone.
Manage customer information and constantly update it on the database system.
Come up with new ideas to enhance the company's services.
Analysis of consumer psychology of customers.
Được thành lập từ năm 2017– Khởi đầu với lĩnh vực Bảo hiểm nhân thọ và các dịch vụ liên quan đến bảo hiểm, sau hơn 6 năm thành lập Y Chi Việt Nam đã phát triển mạnh mẽ đa dạng với hệ sinh thái toàn diện. Y Chi Việt Nam hiện đang là nơi phụng sự cho khoản gần khách hàng trên khắp mọi miền đất nước. Với khát vọng là biểu tượng niềm tin hàng đầu Việt Nam về sự an tâm tài chính, sức khỏe, Y Chi Việt Nam cam kết tận tâm phụng sự hết lòng vì cuộc sống an sinh xã hội.Established in 2017 – Starting with the field of Life Insurance and insurance-related services, after more than 6 years of establishment Y Chi Vietnam has grown strongly in diversity with a comprehensive ecosystem. Y Chi Vietnam is currently serving as a service center for customers from all over the country. With the aspiration to be the leading symbol of trust in Vietnam in terms of financial security and health, Y Chi Vietnam is committed to serving wholeheartedly for a life of social security.