Build content plan on Website, Fanpage Mamamy/ Zalo Mamamy
Produce and publish content
Take care of customer interaction on posted content
Collaborate with advertising personnel to deliver the most effective content
Make purchases/gifts directly on these social media channels
Report the effectiveness of programs and channels on a monthly basis
II. Job requirements
Graduated from University majoring in Marketing, Communication, Economics…
Have a passion but love the field of Marketing
Having logical thinking, the ability to read and analyze data, hard work, perseverance and initiative in learning
Experience is preferred
III. Benefits received
Salary: From 10,000,000 to 15,000,000 (Depending on experience)
Pay social insurance right after signing the official labor contract
Especially, there are opportunities for promotion and suitable income depending on expertise or management ability
To travel every year to attractive places, regularly organize team building activities to connect the community, entertainment activities for employees.
To participate in parties, monthly birthdays, Christmas parties, year-end parties, ...
Participating in social insurance, health insurance and unemployment insurance according to current law
Young - Dynamic - Creative working environment
Working in a reputable company for many years in the FMCG industry
Other benefits as prescribed by law
Được thành lập từ năm 1999, sau hơn 20 năm, từ một trong những công ty đầu tiên trong ngành sản xuất khăn ướt tại Việt Nam, DHTI đã được công nhận là nhà sản xuất hàng đầu trong ngành khăn ướt, bên cạnh việc mở rộng sản xuất các sản phẩm chăm sóc em bé.
Thành quả này có được là do DHTI luôn kiên trì với giá trị “Tốt nhất & Tốt hơn”. Đặt chữ tín lên hàng đầu, luôn cố gắng để khách hàng yên tâm khi hợp tác với DHTI.[Vietnamese] Được thành lập từ năm 1999, sau hơn 20 năm, từ một trong những công ty đầu tiên trong ngành sản xuất khăn ướt tại Việt Nam, DHTI đã được công nhận là nhà sản xuất hàng đầu trong ngành khăn ướt, bên cạnh việc mở rộng sản xuất các sản phẩm chăm sóc em bé.
Thành quả này có được là do DHTI luôn kiên trì với giá trị “Tốt nhất & Tốt hơn”. Đặt chữ tín lên hàng đầu, luôn cố gắng để khách hàng yên tâm khi hợp tác với DHTI.