Direct hotline to advise customers who have needs about the company's products. (Genuine distribution company, no selling oriental medicine, no calling). Very good customer data, sharp, 80% success rate.
Care, support to answer customer questions, the purpose of providing the best service and products for customers.
Support customers to interact via zalo, messenger.
Related tasks as directed by superiors.
More details to be discussed during interview
Công ty TNHH Amopha Việt Nam hoạt động trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe và làm đẹp. Với mong muốn là công ty đi đầu trong việc tư vấn về chuyên môn cho khách hàng trong việc bảo vệ sức khỏe và chăm sóc sắc đẹp một cách an toàn và hiệu quả nhất. Với đội ngũ trẻ và nhiệt huyết và quyết tâm xây dựng là một trong những công ty tiên phong trong việc xem khách hàng là trọng tâm và phục vụ tốt nhất có thể.Amopha Vietnam Co., Ltd operates in the field of health care and beauty. With the desire to be a leading company in providing professional advice to customers in protecting health and taking care of beauty in the safest and most effective way. With a young and enthusiastic team and determination to build, is one of the pioneering companies in customer focus and the best possible service.