Call to visit and consult remotely for customers. Feedback the quality of customer service use to the professional department
Deploying surveys and measuring customer experience, handling customer problems during service use
Receive, process customer feedback & coordinate with telesale to book appointments for customers when interacting on channels from Marketing
Building and implementing gift/gratitude programs for old or current customers on holidays
Develop monthly/quarterly/yearly customer care plans, Proactively propose solutions to improve the quality of customer care and implement programs according to the allowed budget
Compilation of periodic or irregular work results reports at the request of superiors
Train and supervise your department staff
Manage, assign and assign work to employees, build processes, regulations...
Other tasks as assigned by the Direct Manager.
Vệ Nữ
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Bán hàng, Kinh doanh tại Hà Nội. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Trưởng nhóm Chăm sóc khách hàng" với các kỹ năng như Giải quyết vấn đề, Giọng nói tốt, Ham Học Hỏi. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Chế độ Bảo Hiểm Tốt, Hỗ Trợ Ăn Trưa khi làm việc tại Vệ Nữ
.[Vietnamese] Vệ Nữ
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Bán hàng, Kinh doanh tại Hà Nội. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Trưởng nhóm Chăm sóc khách hàng" với các kỹ năng như Giải quyết vấn đề, Giọng nói tốt, Ham Học Hỏi. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Chế độ Bảo Hiểm Tốt, Hỗ Trợ Ăn Trưa khi làm việc tại Vệ Nữ
.