Build and maintain positive, long-term relationships with customers, suppliers and partners
Seek and assist in the creation of new business relationships, especially from existing relationships.
Always ready to look for opportunities to create more profits for the business, while satisfying the needs of customers.
Understanding the needs of customers, building a customer care plan suitable for each object.
Positioning the needs of customers and business partners in relation to their businesses. From these needs proceed to deepen and expand, forming a set of benefits that both sides will gain when working together.
JOB REQUIREMENTS
3-5 years of experience in managing corporate customer care teams
University/College graduate degree
Able to listen.
Sensitivity and flexibility.
Have a calm attitude and be ready to face and solve problems.
Excellent communication skills, know how to grasp customer psychology when communicating.
Have a gift for cultivating positive relationships.
Have a customer-oriented mindset.
Ability to analyze well, identify and solve problems quickly and accurately.
BENEFITS
Health Insurance
Social insurance
13th salary month
Performance bonus if you do a good job
Travel/telephone assistance
Asia White Collar
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Kinh doanh/ Điều hành tại Hà Nội. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Trưởng phòng Chăm sóc Khách hàng Doanh nghiệp" với các kỹ năng như Kỹ Năng Kinh Doanh, Kỹ Năng Quản Lý, Quan hệ khách hàng. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Nhân Thọ, Bảo Hiểm Y Tế khi làm việc tại Asia White Collar
.[Vietnamese] Asia White Collar
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Kinh doanh/ Điều hành tại Hà Nội. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Trưởng phòng Chăm sóc Khách hàng Doanh nghiệp" với các kỹ năng như Kỹ Năng Kinh Doanh, Kỹ Năng Quản Lý, Quan hệ khách hàng. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Bảo Hiểm Nhân Thọ, Bảo Hiểm Y Tế khi làm việc tại Asia White Collar
.