Making phone calls to convince customers to pay overdue loans according to the allocated amount, complying with the call script in accordance with regulations.
Update call history, customer information on the system;
Plan to follow up the list of customers in order of priority to recover late loans;
Monitor customer's daily payment schedule;
Detect, check and report to management special cases (fraud, fraud...);
Support and advise customers when required in accordance with their respective roles and responsibilities;
Participate in performing other tasks as assigned by the Head of Unit.
II. JOB REQUIREMENTS
High school graduate or higher ;
Having at least 1 year of experience in similar positions ;
Have good communication & negotiation skills with Customers;
Ability to effectively focus on work;
Careful, high compliance and principles in work;
Good health, dynamic, enthusiastic, able to withstand high work pressure, clear voice, easy to listen to.
Working time: 8:30 - 17:30, from Monday to Saturday
Working location: July working at VP District 10, from August onwards working at VP District 2
III. RIGHT
Total income: From 15,000,000/month (including LCB + Commission);
Probationary job receiving 100% salary;
Health insurance for each position, title, Periodic health check, Professional uniform;
12 days of leave + 01 day of full salary on birthdays;
Regularly and transparently evaluate work productivity;
Review salary framework and build a promotion roadmap according to capacity;
Young, open environment, ready to absorb new things, and focus on developing talents.
Tài Chính Tín Việt
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Tài chính / Đầu tư tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Chuyên viên Quản lý Tín dụng Khách hàng qua điện thoại (Trễ hạn)" với các kỹ năng như Kỹ Năng Giao Tiếp, Giọng Nói Tốt, Giải Quyết Vấn Đề. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Thưởng doanh thu, Môi Trường Năng động khi làm việc tại Tài Chính Tín Việt
.[Vietnamese] Tài Chính Tín Việt
là công ty Cổ phần đang hoạt động lĩnh vực Tài chính / Đầu tư tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "Chuyên viên Quản lý Tín dụng Khách hàng qua điện thoại (Trễ hạn)" với các kỹ năng như Kỹ Năng Giao Tiếp, Giọng Nói Tốt, Giải Quyết Vấn Đề. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Thưởng doanh thu, Môi Trường Năng động khi làm việc tại Tài Chính Tín Việt
.