Implement the sales plan of the area under his/her management
Reporting and being managed and supervised by the Area Sales Manager (ASM)
Support distributors, points of consumption; debt control
Participating in contract negotiations with major customers
Coordinate with Marketing department, well implement sales promotion plans, effective promotional programs
Displaying products, implementing promotions
Age 18-40 years old
Have a motorbike, work hard, be agile, active
Với vai trò tổng thầu phân phối các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam, Dương Anh chịu trách nhiệm phân phối đối với các kênh bán hàng truyền thống (General Trade), kênh bán hàng hiện đại (Modern Trade) và thương mại điện tử (E-Commerce).[Vietnamese] Với vai trò tổng thầu phân phối các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tại thị trường Việt Nam, Dương Anh chịu trách nhiệm phân phối đối với các kênh bán hàng truyền thống (General Trade), kênh bán hàng hiện đại (Modern Trade) và thương mại điện tử (E-Commerce).