Processing

 Home  /  Ho Chi Minh City /  Electrical / Electronics / Refrigeration /  Electrical engineer designing electrical cabinets at Ho Chi Minh City - Kỹ Nghệ Thực Phẩm Việt Nam

Electrical engineer designing electrical cabinets at Ho Chi Minh City - Kỹ Nghệ Thực Phẩm Việt Nam

9,000,000 - 15,000,000 VND
0 VND

Recruitment Information

Working conditions

Job Description

Electrical engineer preferred with experience in designing and constructing electrical cabinets
Ensure electrical systems are installed and arranged according to specifications, design drawings and construction drawings of each area.
Ensure stable operation of the electrical system, communication equipment, office equipment, generators, air conditioners, etc.
Directly maintain the entire electrical system of the enterprise
Directly check and quickly repair electrical problems and electrical equipment as required by departments
Maintain overall electrical system records and detailed electrical system records for each area.
Training, guiding and transferring technology for employees and workers in specialized departments
Là một trong những đơn vị đặt nền móng xây dựng nên ngành thực phẩm ăn liền Việt Nam, VIFON đã trở thành thương hiệu quen thuộc và gắn bó với người tiêu dùng thông qua nhiều sản phẩm sợi ăn liền và gia vị. Tọa lạc trên khuôn viên rộng 67.000 m2 , với năng lực sản xuất lớn, cùng đội ngũ cán bộ công nhân viên giàu tâm huyết, công ty đã không ngừng hiện đại hóa thiết bị và đầu tư mạnh vào nghiên cứu nhằm tạo nên nhiều sản phẩm chất lượng cao cấp. [Vietnamese] Là một trong những đơn vị đặt nền móng xây dựng nên ngành thực phẩm ăn liền Việt Nam, VIFON đã trở thành thương hiệu quen thuộc và gắn bó với người tiêu dùng thông qua nhiều sản phẩm sợi ăn liền và gia vị. Tọa lạc trên khuôn viên rộng 67.000 m2 , với năng lực sản xuất lớn, cùng đội ngũ cán bộ công nhân viên giàu tâm huyết, công ty đã không ngừng hiện đại hóa thiết bị và đầu tư mạnh vào nghiên cứu nhằm tạo nên nhiều sản phẩm chất lượng cao cấp.
  7-12 million VND
 11/06/2024
  7-12 million VND
 11/06/2024
  10-15 million VND
 03/06/2024
  6-8 million VND
 14/06/2024
  10-20 million VND
 03/06/2024