Greet and welcome customers and partners, answer customers' problems and questions in person or over the phone.
Responsible for guiding and showing guests elevator locations, room numbers,...
Store information and records of important customers and partners.
Receive and process customer calls.
Keep the reception area clean, comply with the rules and regulations of the organization and business.
Responsible for office safety by following safety procedures and checking people coming in/out through the reception desk (monitoring log books, issuing visitor passes).
Order stationery supplies and monitor inventory.
Coordinate with other departments to handle and perform common tasks.
Thảo Xinh là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ mới vào dịch vụ làm đẹp. Bằng nỗ lực không ngừng nghỉ cùng năng lực nội tại vững vàng được rèn dũa theo năm tháng, chúng tôi đã, đang và sẽ tiếp tục chinh phục mục tiêu cung cấp những dịch vụ thẩm mỹ với chất lượng vượt trội.[Vietnamese] Thảo Xinh là đơn vị tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ mới vào dịch vụ làm đẹp. Bằng nỗ lực không ngừng nghỉ cùng năng lực nội tại vững vàng được rèn dũa theo năm tháng, chúng tôi đã, đang và sẽ tiếp tục chinh phục mục tiêu cung cấp những dịch vụ thẩm mỹ với chất lượng vượt trội.