Sales of company products, with support from direct management.
Take care of old customers and develop new customers for the company.
Collect and capture customer needs: to bring customer requirements to the internal expert team for processing.
Advise clients on the expertise of the team during working with them.
Deploy and manage the implementation plan: work, support between teams.
Manage information and documents deployed on CRM. Support customers to extend service.
Công ty cổ phần Cohota được thành lập vào tháng 06/2019, Cohota là công ty công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp dạy học trực tuyến, chuyển đổi số trong dạy học được nhiều sở Giáo dục và Đào tạo, các trường, các trung tâm đào tạo ứng dụng.[Vietnamese] Công ty cổ phần Cohota được thành lập vào tháng 06/2019, Cohota là công ty công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp dạy học trực tuyến, chuyển đổi số trong dạy học được nhiều sở Giáo dục và Đào tạo, các trường, các trung tâm đào tạo ứng dụng.