Processing

 Home  /  Ho Chi Minh City /  Business/ executive /  BUSINESS STAFF - HARD SALARY FROM 6-20 CHILDREN at Ho Chi Minh City - Cpđt Mekong Nam á

BUSINESS STAFF - HARD SALARY FROM 6-20 CHILDREN at Ho Chi Minh City - Cpđt Mekong Nam á

6,000,000 - 20,000,000 VND
0 VND

Recruitment Information

Working conditions

Job Description

Job description
- Contact, consult, provide complete and accurate product information to meet customer needs according to customer data supported by the Company.

- Manage customer records, update customer feedback timely.

- Taking care of current and potential customers.

- Job details will be discussed during the interview.

Candidate Requirements
- Male/Female from age.

- No experience or degree required. Free training will be provided (Accept students who are waiting for a degree, fresh out of school).

- Love business, progressive spirit, enthusiasm.

- Have a laptop, personal vehicle.

- Working time: Office hours, Monday - Saturday morning.

Right
- Salary received on time, from million (real income).

- Get extra commission 3% - 5%/sp value + Hot bonus up to 20 million/sp. Unlimited income.

- Commissions received immediately without waiting.

- Attractive benefits: Tet bonus from 1 to 3 months salary, Bonus on holidays of the year, uniforms, insurance, health check, travel, luxury teambuilding....

- Clear and diversified legal products; Company as an investor.

- Get NET customers from Marketing every day.

- No experience or degree required, intensive skill training, support to close customers from the manager.

- 9X environment is friendly, professional, dynamic, open, team work culture supports each other.

- Expanded career path.
Công ty Cổ phần Mekong Nam Á chính thức có mặt lần đầu tiên trên thị trường vào tháng 3.2019. Khởi đầu là một đơn vị chuyên tư vấn, môi giới bất động sản; hiện tại Mekong Nam Á đã trở thành một thương hiệu lớn mạnh và mở rộng sang lĩnh vực đầu tư. Với tiềm lực tài chính vững mạnh, đội ngũ nhân viên nhiều kinh nghiệm, năng động, nhiệt huyết; Mekong Nam Á đã nỗ lực không ngừng để có thể khẳng định vị thế của bản thân trong thị trường bất động sản. Với khẩu hiệu “Bất động sản thật – Giá trị thật” cam kết mang đến khách hàng những bất động sản có pháp lý rõ ràng, minh bạch, sổ đỏ chính chủ, sinh lợi trong tương lai. Chính vì thế, chỉ trong 3 năm hoạt động Mekong Nam Á đã mang đến cho khách hàng cả nước những sản phẩm bất động sản đất nền với khả năng sinh lời cao, an tâm để chắp cánh đầu tư. [Vietnamese] Công ty Cổ phần Mekong Nam Á chính thức có mặt lần đầu tiên trên thị trường vào tháng 3.2019. Khởi đầu là một đơn vị chuyên tư vấn, môi giới bất động sản; hiện tại Mekong Nam Á đã trở thành một thương hiệu lớn mạnh và mở rộng sang lĩnh vực đầu tư. Với tiềm lực tài chính vững mạnh, đội ngũ nhân viên nhiều kinh nghiệm, năng động, nhiệt huyết; Mekong Nam Á đã nỗ lực không ngừng để có thể khẳng định vị thế của bản thân trong thị trường bất động sản. Với khẩu hiệu “Bất động sản thật – Giá trị thật” cam kết mang đến khách hàng những bất động sản có pháp lý rõ ràng, minh bạch, sổ đỏ chính chủ, sinh lợi trong tương lai. Chính vì thế, chỉ trong 3 năm hoạt động Mekong Nam Á đã mang đến cho khách hàng cả nước những sản phẩm bất động sản đất nền với khả năng sinh lời cao, an tâm để chắp cánh đầu tư.
  5-7 million VND
 14/07/2024
  5-7 million VND
 12/07/2024
  8-20 million VND
 11/07/2024
  8-12 million VND
 06/07/2024
  6-7 million VND
 06/07/2024