Carrying out customer care activities such as: making phone calls, surveying, assisting in answering students' questions and handling complaints during the learning process in order to bring the best experience to students; thereby increasing the rate of renewal and renewal of new courses for existing students and students;
Collect, research and analyze customer evaluation data, as a basis for proposing plans to improve customer experience.
Plan to give gifts and congratulate students on special occasions such as holidays, Tet, birthdays,...
Assist in the implementation of other customer experience enhancement plans requested by the department head.
REQUEST:
University and College students have interests and development orientations in the field of customer experience, especially in the field of education.
Easy-to-listen voice, good communication skills, openness and customer-centric mindset.
Customer service experience is an advantage, no experience will be trained.
MS Office, Canva, office computer.
Have a personal laptop, work at least 4 days/week.
Internship period: 3 - 6 months.
RIGHT:
Dynamic and friendly working environment
Participate in employee training and development programs
Formal working opportunities, clear promotion path
Working in the office on Mondays and Wednesdays; The rest of the days work online from home.
Về AXCELA Việt Nam:
Axcela Việt Nam có hơn 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Đào tạo tiếng Anh cho các doanh nghiệp, công ty đa quốc gia và người đi làm tại Việt Nam.
Với mục tiêu đồng hành cùng doanh nghiệp và người đi làm nâng cao kỹ năng giao tiếp, sử dụng tiếng Anh nơi làm việc, Axcela Việt Nam luôn không ngừng đổi mới phương pháp đào tạo, ứng dụng công nghệ, nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm mang đến những trải nghiệm tốt nhất cho người học.[Vietnamese] Về AXCELA Việt Nam:
Axcela Việt Nam có hơn 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Đào tạo tiếng Anh cho các doanh nghiệp, công ty đa quốc gia và người đi làm tại Việt Nam.
Với mục tiêu đồng hành cùng doanh nghiệp và người đi làm nâng cao kỹ năng giao tiếp, sử dụng tiếng Anh nơi làm việc, Axcela Việt Nam luôn không ngừng đổi mới phương pháp đào tạo, ứng dụng công nghệ, nâng cao chất lượng dịch vụ nhằm mang đến những trải nghiệm tốt nhất cho người học.