Conduct recruitment and integration training for new employees
Manage employee information, records and HDLD
Performing general work, salary calculation, salary payment and salary-related jobs for employees
Manage and report personal income tax, social insurance, trade union, accident / health insurance for employees
Consult and resolve employee requests/questions
REQUEST:
Minimum 1-2 years of experience in a similar position
Foreign language: Good English (Read, understand)
Computer: Able to use office applications, HR software. Especially Excel
Willing to move work location when there is a change
Công Ty Cổ Phần L&A
Le & Associates (L & A), thành viên của L & A Holdings, hiện là một trong những công ty hàng đầu tại Việt Nam trong dịch vụ nhân lực và thuê ngoài.
Thành lập từ 2001, với 18 năm liên tục phát triển cao nhờ sự tín nhiệm của khách hàng, L & A đã tạo dựng được danh tiếng rộng khắp. Thành quả này là do chúng tôi đã đưa ra những giải pháp thực tiễn, đáp ứng đúng nhu cầu đa dạng của khách hàng trong quản lý nguồn nhân lực, nhằm hiện thực hóa chiến lược phát triển cho từng doanh nghiệp.L&A Le & Associates Joint Stock Company (L&A), a member of L&A Holdings, is currently one of the leading companies in Vietnam in human resources and outsourcing services. Established in 2001, with 18 years of continuous high growth thanks to the trust of customers, L&A has built a wide reputation. This achievement is due to the fact that we have come up with practical solutions, meeting the diverse needs of customers in human resource management, in order to realize the development strategy for each business.