Research company business data and report back when required.
Interact with customers on the phone or in person.
Answer the phone and route calls to the appropriate department..
Use spreadsheets and tools to track company expenses and expenditures.
Collect and enter data for sales department and company.
Arrange schedules for sales staff.
Learn about the company's mission and available products/services to provide customer feedback.
Provide customers with information about products/services and how to order.
Build relationships with customers.
Act as assistant to the management team when required.
Prepare meeting room.
Participate in office meetings and write meeting minutes for the sales department.
Chi Nhánh Bhnt Sun Life Quảng Ngãi
là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Kinh doanh/ Điều hành tại Quảng Ngãi. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "TRỢ LÝ KINH DOANH" với các kỹ năng như Kỹ Năng Kinh Doanh, Phân Tích, Thuyết Trình. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Cơ Hội Phát Triển, Cơ Hội Thăng Tiến khi làm việc tại Chi Nhánh Bhnt Sun Life Quảng Ngãi
.[Vietnamese] Chi Nhánh Bhnt Sun Life Quảng Ngãi
là công ty Trách nhiệm hữu hạn đang hoạt động lĩnh vực Kinh doanh/ Điều hành tại Quảng Ngãi. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "TRỢ LÝ KINH DOANH" với các kỹ năng như Kỹ Năng Kinh Doanh, Phân Tích, Thuyết Trình. Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Cơ Hội Phát Triển, Cơ Hội Thăng Tiến khi làm việc tại Chi Nhánh Bhnt Sun Life Quảng Ngãi
.