Processing

 Home  /  Lam Dong /  Marketing /  Head of Content Marketing Team - Working in Bao Loc City at Lam Dong - Vill Việt Nam

Head of Content Marketing Team - Working in Bao Loc City at Lam Dong - Vill Việt Nam

7,000,000 - 10,000,000 VND
0 VND

Recruitment Information

Working conditions

  • Amount of Vacancies:
    1 people
  • Degree:
    College
  •  Experiences:
    From 0 to 1 year
  • Gender:
    No gender requirement
  •  Level:

Job Description

- Responsible for completing the work to complete the job goals of the Copywriter block.
- Planning and implementing marketing activities
- Monitor and ensure marketing and branding campaigns are implemented according to plan.
- High working spirit and good coordination with departments in the company as well as agencies and other partners.
- Proactively offer solutions to problems that arise during campaign implementation.
- Work with Branch Manager to report work for Media department, Creative department. Research to support building MKT strategy.
- Responsible for media content.
- Data management, market research data, competitors.
VILL là sản phẩm ứng dạng đa dịch vụ của người Việt dành cho người Việt Với sản phẩm do chính người con Việt Nam xây dựng nên, VILLSHIP đã ra đời ứng dụng VILL - gọi xe , giao hàng và giao đồ ăn. Mặc dù là một “lính mới” trong thị trường cạnh tranh và phát triển bùng nổ này nhưng VILL tham vọng đặt ra luật chơi mới trên thị trường gọi xe, giao hàng, giao đồ ăn, cũng như sẽ từng bước khẳng định vai trò dẫn đầu với cách tiếp cận đặc trưng đầy khác biệt trong hành trình mang đến trải nghiệm đích thực cho khách hàng. VILL muốn mang thế mạnh am hiểu người dân Việt từng vùng miền, mang công nghệ đến để cải thiện đời sống người dân. VILL is a multi-service product of Vietnamese people for Vietnamese people. With a product built by Vietnamese people, VILLSHIP has launched the VILL application - ride hailing, delivery and food delivery. Although it is a "newcomer" in this competitive and explosively growing market, VILL is ambitious to set new rules of the game in the ride-hailing, delivery, and food delivery markets, as well as gradually assert its role. Leading with a distinctive approach in the journey to bring authentic experiences to customers. VILL wants to bring the strength of understanding Vietnamese people in each region, bringing technology to improve people's lives.
  7-15 million VND
 27/06/2024
  10-15 million VND
 03/07/2024
  10-30 million VND
 24/06/2024
  8-30 million VND
 30/06/2024
  6-8 million VND
 22/06/2024