Processing

 Home  /  Ho Chi Minh City /  Quality management (QA / QC) /  Recruitment of Interns for Full-time E-KYC Service Contract 2024 at Ho Chi Minh City - Thương Mại Dịch Vụ Mạng Lưới Thông Minh (smartpay)

Recruitment of Interns for Full-time E-KYC Service Contract 2024 at Ho Chi Minh City - Thương Mại Dịch Vụ Mạng Lưới Thông Minh (smartpay)

4,000,000 - 5,000,000 VND
0 VND

Recruitment Information

Working conditions

Job Description

  • Check documents - review information of a set of customer documents including the 3 areas below to ensure compliance and completeness of data provided by customers corresponding to each policy according to each section that the company stipulates. : (average checking 100 sets of documents/day)

1. Check E-KYC of individual customers registering for wallet

2. Check the store's registered seller

3. Check the store registers the POS machine

  • Make outbound calls (phone appraisal) to customers to clarify information
  • Proactively detect suspicious signs from records, have the ability to analyze to assess possible risks, and have the ability to identify and flexibly respond to policies in different periods.
  • Other tasks assigned by Supervisor
  • Work in shifts arranged and regulated by the company: Shift 1: 8:00 a.m. to 5:30 p.m., shift 2: 9:00 a.m. to 6:00 p.m.
  • Lunch break per shift: 1 hour
  • Can work Saturday (2 days off a week)
  • Contract period: 6 months (from the date of onboarding start)




TẦM NHÌN Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phá triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY SỨ MỆNH Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay. GIÁ TRỊ CỐT LÕI GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Vớ [Vietnamese] TẦM NHÌN Mục tiêu tối thượng của SmartPay là hướng tới một nền kinh tế tương lai không tiền mặt. Trên hết chúng tôi dành tất cả sự tận tâm và chân thành để phá triển SmartPay với những giá trị cốt lõi: GẮN KẾT - ĐẠI CHÚNG - ĐÁNG TIN CẬY SỨ MỆNH Kết nối các Nhà bán hàng và người dùng qua phương thức thanh toán điện tử một chạm phi tiền mặt là sứ mệnh của SmartPay. GIÁ TRỊ CỐT LÕI GẮN KẾT: SmartPay phát triển là nền tảng kết nối nhà bán hàng và người dùng để tối ưu nền kinh tế không tiền mặt. Vớ
  8-12 million VND
 06/07/2024
  6-7 million VND
 06/07/2024
  12-15 million VND
 12/07/2024
  8-12 million VND
 02/07/2024
  8-12 million VND
 02/07/2024