Call for advice, exchange information with customers, receive briefs
Coordinate preparation of quotations, basic plans to meet customer requirements
Taking care of and visiting customers via zalo, email
Actively seek and reach more potential customers
Coordinate with relevant units to handle customer feedback during the implementation process
Manage and be responsible for the assigned monthly and quarterly KPIs
Coordinate and monitor payment progress and debt collection.
Candidate Requirements
Skilled in finding, persuading and building relationships with customers
Have general knowledge about website services, online marketing
Good communication, negotiation and persuasion skills
Enthusiastic, dynamic, sociable, with a high sense of responsibility
Right
Solid salary from 6-10 million + commission bonus from 2-5% of revenue
Learn and develop yourself in a young, dynamic and creative environment
Opportunity to advance, build your own team
Holiday, travel, full mode
Happy Marketing với sứ mệnh đồng hành cùng doanh nghiệp xây dựng con đường kinh doanh phát triển trọn đời, tạo ra thương hiệu giá trị, khách hàng tăng trưởng, doanh thu vượt bậc
Happy Marketing xuất thân từ Inhouse (đội ngũ marketing nội bộ) nên luôn chú trọng đến xây dựng thương hiệu bền vững và phát triển marketing toàn diện cho doanh nghiệp từ A đến Z. Đem tới cho khách hàng sự nhất quán xuyên suốt từ khâu lên kế hoạch đến triển khai giúp tối ưu tổng ngân sách và tiết kiệm thời gian quản lý.[Vietnamese] Happy Marketing với sứ mệnh đồng hành cùng doanh nghiệp xây dựng con đường kinh doanh phát triển trọn đời, tạo ra thương hiệu giá trị, khách hàng tăng trưởng, doanh thu vượt bậc
Happy Marketing xuất thân từ Inhouse (đội ngũ marketing nội bộ) nên luôn chú trọng đến xây dựng thương hiệu bền vững và phát triển marketing toàn diện cho doanh nghiệp từ A đến Z. Đem tới cho khách hàng sự nhất quán xuyên suốt từ khâu lên kế hoạch đến triển khai giúp tối ưu tổng ngân sách và tiết kiệm thời gian quản lý.